Wednesday, February 15, 2017

Մի՞թէ վերջին պոետն եմ ես վերլուծություն

Մի՞թէ վերջին պոետն եմ ես վերլուծություն

1918 թ-ին Տերյանը շրջել է Հյուսիսային Կովկասի քաղաքներում, մխիթարել եղեռնապուրծ հայ գաղթականությանը,ողբացել հազարամյակների խորքից եկած, մոլորված,, հուսահատ ու վիրավոր իր ժողովրդի անսփոփ  վիշտը: Չնայած այս ողբերգություների Տերյանը հույսով ու հավատքով էր նայում գալիքին:Ինձ դուր է եկել բանաստեղծությունը որովհետև իմ կոտորված ժողովրդի,իմ ավերված քաղաքի մասին է այս բանաստեղծության մեջ Տերյանը ասես սրտիցս խոսի:
Մի՞թէ վերջին պոետն եմ ես,
Վերջին երգիչն իմ երկրի.
Մա՞հն է արդեօք, թէ նի՞նջը քեզ
Պատել, պայծառ Նայիրի:

Վտարանդի, երկրում աղոտ,
Լուսե՜ղ, քեզ եմ երազում,
Եւ հնչում է, որպէս աղօթք
Արքայական քո լեզուն:

Հնչում է միշտ խոր ու պայծառ,
Եւ խոցում է — այրում.
Արդեօք բոցէ վարդե՞րդ են վառ.
Թե՞ վերքերն իմ հրահրուն:

Ահով ահա կանչում եմ քեզ,
Ցոլա, ցնորք Նայիրի.-
Մի՞թէ վերջին պոետն եմ ես,
Վերջին երգիչն իմ երկրի …

1 comment:

  1. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Giaonhan247 chuyên dịch vụ order hàng mỹ với các sản phẩm vòng tay pandora hay sản phẩm nước hoa pháp từ dịch vụ mua hàng ebay ship về VN uy tín, giá rẻ.

    ReplyDelete